بهترین های تهران

در این وبلاگ دنبال معرفی بهترین های تهران در تمام موضوع ها هستم

بهترین های تهران

در این وبلاگ دنبال معرفی بهترین های تهران در تمام موضوع ها هستم

اطلاعات جامع از سینما پردیس ملت


اولین چیزی که در مورد پردیس ملت جلب توجه می‌کند، معماری زیبای آن است که با تلفیق بدنه‌ای بتنی و نمایی شیشه‌ای ساخته شده است و خودش به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران به حساب می‌آید. قبل از این که با فضای داخلی و سالن‌های پردیس ملت آشنا شوید، بهتر است بدانید که این سینما دقیقا در کنار پارکی بزرگ و سرسبز به اسم پارک ملت قرار گرفته که خودش مکان مناسبی برای چند ساعت تفریح و خوش‌گذرانی است.

پردیس ملت روی هم رفته دارای چهار سالن سینمایی است. هر کدام از این سالن‌ها حدودا 280 نفر ظرفیت دارند. علاوه بر این چهار سالن، پردیس ملت یک سالن سینما تک (سینمای ویژه) هم دارد که ظرفیتش حدودا 30 نفر است.

  

پردیس سینما ملت چه امکاناتی دارد؟

راستش را بخواهید همین‌قدر امکانات (سینما، گالری، پارک) برای گذراندن یک روز لذت‌بخش در این مجموعه شاید کافی باشد. اما خوشبختانه امکانات پردیس ملت به این موارد محدود نمی‌شود.

برای افرادی که سینما و هنرهای بصری را از نزدیک و به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند، یک خبر خوب داریم. در پردیس ملت، یک فروشگاه آثار تصویری و صوتی وجود دارد که می‌توانید محصولات مربوط به آثار سینمایی را با قیمتی مناسب از این بخش بخرید.

یکی دیگر از امکانات پردیس ملت، کافه و رستوران‌های شیکی است که در آن وجود دارد. اگر به سینما رفتید و قبل یا بعد از مشاهده فیلم، احساس گرسنگی کردید، می توانید در همین محیط لذت‌بخش غذا بخورید. البته باجه‌هایی زیادی هم در این مجموعه وجود دارند که تنقلاتی مانند چیپس داغ، ذرت و… می‌فروشند.

آدرس سینما ملت:

شماره تماس پردیس ملت: 23162 021

آدرس سینما پردیس ملت: تهران، خیابان ولی‌عصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، روبروی اتوبان کردستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد